Saturday, February 16, 2008

高考經濟(13/02/2008) Polly問

Polly問:

你好,我叫polly,係你既小fans,係往年會考期間經常流連你個blog,覺得好好用(包括econ ce 技巧同會考策略意見等)。而家我讀緊f.6,有修econ,但係心裹好煩躁,因為我到而家仲未適應倒al 既econ,我希望你可能比d意見我參考下,希望你會幫我,不勝感激!!!!以下係本人讀econ既情況 :本人於中4,5亦喜歡econ呢科,因為鐘意佢呢科既特色,重邏輯分析,而且可以同本書融會貫通埋一齊,加埋操past paper就可以好穩陣。所以我一路以黎econ成績都唔錯,阿sir話可以坐b望a,而我既ce result 係b。但升上中六後,情況好似插水咁直落,由中五校內分80左右到岩岩first term40分,個分數打左50%off。但我其實係升左中六之後一直都覺得讀得有問題(econ),亦知道ce同al係好大分別,唔可以比較,係要重新開始。但係我冇諗過可以差成咁,自問都有個底,但差唔多包尾,我唔係好接受倒,自問自己都有勤力讀,冇偷懶,,,,,,我唔係好知個問題出係邊,但覺得自己跟唔倒而家個ECON SIR,覺得佢教得好怪,成日同before比較(ce 同 al既econ sir唔同),,,,,,所以我真係好想你幫下我,比d意見我,例如al econ可以點讀,可唔可以用以前個方式(操past paper)?有冇d exercise 可能幫倒?仲有,al 既 考試出題方式有冇動向可以推測(好似ce咁) ,定係變化會大好多?可唔可以適應倒就跟得番d野?micro同 macro係咪好大分別 ?如果繼續讀落去,讀讀下會唔會突然開竅,可以明白晒 (因為我覺得d野好亂,d野覺得明,知點解,但係答唔倒)?我而且真係覺得好迷網 ,好希望有一個好有經驗既人解答下我,指點下我,希望你會幫我,不勝感激!!!!
祝事事順利
fans(迷網人)polly上

Polly,

多謝你對經濟友嘅支持!

其實唔駛咁灰架, 同你有相似情況嘅中六學生有好多, 係人都知Econ呢科係CE同AL個gap最大果科, 加上你CE成績好, 更加難以接受而家嘅分數。可能你冇去經濟友於16/7/2007嘅AL Econ講座分享, AL Econ最難唔單只係concept, 而係答題技巧, CE齋中到keywords就好易攞分, 但AL題目(Section B&C)仲要花若干時間去「拆解」題目, 揾出涉及嘅econ theories and concepts外, 要諗好答嘅approach同framework先至去elaborate d points, Section C再加effective 吹水, 但大部考生一尾長篇大論「背默」同題目keywords相關嘅marking scheme + standard textbook materials而跟本未真有正回答問題, 睇返最近幾年嘅annual report成日comment考生有一大堆misconceptions外, 解錯題(misinterpretation)嘅情況亦見唔少。經濟友响度好難幾句話令你「突然開竅」, 遲吓經濟友再搞AL講座會詳細講解 (用pastpaper去demo答題技巧同point out 考生常犯錯誤會efficient過响度講), 如果情況危急就嚟經濟友教室, 解答番你嘅問題再過幾招俾你啦(要預約)!

經濟友

1 comment:

szeho2007 said...

我想知有甚麼方法可以考好AL Macro 呢?
睇番Past Papers 發覺題目愈來愈複雜多
變, 沒甚麼把握. 未知是否需要參考外國
教科書呢?