Sunday, June 17, 2007

高考經濟之學前準備

高考經濟(15/06/2007) superwoman問: 請推薦A.level Econ., Acct. 的參考書和練習
升F6入商科, 想找一些好的Econ., Acct.參考書和練習(英文), 希望大家幫幫忙! 如果可以的話, 希望連同大約的價錢回答, 麻煩各位!

原來响forum度可以見到唔少好似superwoman呢d進取嘅同學, 考完會考即刻諗要排定隊買大學入場券, 唔係外界講到呢一代嘅年青人淨係識打機同睇漫畫, 雖然每年會考有2萬人攞0分, 但亦都有唔止2萬人積極努力咁為前途打算。

講番AL Econ嘅參考書, 好多學校都係用以下其中一套做textbook, 一般嚟講, 學生覺得 Wong Yuen Chi本書最易明, concept隔離有寫邊年pastpaper出過。Chan and Kwok本書d英文密麻麻, 英文ok嘅學生覺得解得清晰, 但睇慣彩色漫畫筆記嘅學生上到AL就覺得讀呢d書會比較吃力。林本利本書寫得精簡, 又多彩色圖片, 但未必滿足到成績較好嘅學生。

Chan, C.M. and Kwok, W.K. (1996). A-Level Microeconomics (Revised edition). Golden Crown Publications.

Lam, P.L.(2005). Advanced Level Microeconomics (Fifth edition). Macmillan New Asia Publishers Limited. Volume 1 and 2

Wong, Y.C. (2004). Understanding Microeconomics (Third edition). Pilot Publishing Company Limited. Volume 1 and 2

同學想讀好HKAL Microeconomics (Paper 1), 一定要睇晒Prof. Cheung經濟解釋卷一至卷三, 最好睇埋賣桔者言。

張五常 科學說需求 - 經濟解釋卷一, 花千樹出版有限公司

張五常 供應的行為 - 經濟解釋卷二, 花千樹出版有限公司

張五常 制度的選擇 - 經濟解釋卷三, 花千樹出版有限公司

張五常 賣桔者言, 花千樹出版有限公司

至於exercise方面, 如果掌握到key concepts同examination techniques, 加上經常留意及分析current issues嘅話, 其實操熟近10年嘅pastpaper就好穩陣。


經濟友

4 comments:

ZERO said...

我有d ce econ 問題想問
但搵唔到有咩方法聯絡你
所以係到留一留意見~
希望你能夠解答~

假設政府取消停售居屋計劃,改為重售餘下的居屋,而私人樓宇的價格維持不變。試以圖輔助,解釋上述政策改變會對私人樓宇的總支出造成甚麼影響。

感激不盡~

Friendonomics said...

同學如果响温習Econ時遇到困難, 可以將問題張貼落comments果度同大家分享,如果有同學想回應問題或發表睇法,請將你哋嘅高見post落comments果度,經濟友有時間會解答大家嘅Econ問題。

經濟友

szeho2007 said...

>> 但張五常個幾本書係用中文寫0既, 要轉
化成英文表達出來都係一個問題...

magician said...

假設政府取消停售居屋計劃,改為重售餘下的居屋,而私人樓宇的價格維持不變。試以圖輔助,解釋上述政策改變會對私人樓宇的總支出造成甚麼影響。

e條問題小弟覺得會減少,因為私人樓同居屋係替代品關係,代替品供應增加令代替品價格下降,所以人們對私人樓o既需求會減少。如果私人樓唔肯降價便會出過剩,在新的均衡點下,價格會過高,以至交易量減少,總支出亦隨之減少。