Monday, June 18, 2007

會考經濟(17/06/2007) zero問

zero問: 我有d ce econ 問題想問,但搵唔到有咩方法聯絡你,所以係到留一留意見~,希望你能夠解答~,假設政府取消停售居屋計劃,改為重售餘下的居屋,而私人樓宇的價格維持不變。試以圖輔助,解釋上述政策改變會對私人樓宇的總支出造成甚麼影響。感激不盡

同學如果响温習Econ時遇到困難, 可以將問題張貼落comments果度同大家分享,如果有同學想回應問題或發表睇法,請將你哋嘅高見post落comments果度,經濟友有時間會解答大家嘅Econ問題。

Zero,

做呢條題目要注意3樣嘢, 第一,政府停售居屋計劃(Home Ownership Scheme - HOS)嘅時候, 想置業嘅合資格申請HOS市民「局住」要買私樓(private housing), 所以當政府重售居屋, 呢班人可以選擇買居屋, 因為居屋同私樓係substitutes (代替品)。第二, 由於私樓價格不變, 私樓需求下降會出現超額供給。第三, 題目問私樓total expenditure(總支出) 嘅影響, 即係要顯示面積 (PxQ)嘅改變。以下係經濟友跟據考評局marking嘅見議答案俾同學參考。






在圖上顯示:
需求曲線向左移 [1]
價格不變 (P1), 出現超額供給(AB) [1]
總支出減少的面積 (AQ1Q2B) [1]

文字解釋:
私樓與居屋屬代替品 [1]
需求減少 [1]
價格不變, 數量下降 [1]
導致總支出減少 [1]

Zero, 希望能夠解答到你啦!



經濟友

No comments: