Sunday, November 4, 2007

會考經濟(01/11/2007) pppp問:

pppp問: 我想問: 我唔知條supply 幾時先要打直(02年第11b),另外,我分唔到supply改變同demand改變既分別??仲有問題:書話:many close substitute=> elastic demand,係咪即係 increase 個elasticity of demand???

其實demand and supply彈性呢個topic較為複雜, 好難三言兩語就100%清晒concept, 經濟友响度唯有簡單解答pppp嘅問題。

打直supply curve嘅意思係no matter how price changes, quantity supplied remains unchanged (無論價格如何改變, 供給量不變), 睇番2001至2007年嘅 Paper 1, 呢款題目年年都出 (只响2004年停賽一次), 上名率高達85.7%。大家可參考經濟友
28/04/2007 post嘅會考經濟之重點搶分篇(第4講): Application on perfectly inelastic supply (完全無彈性供給之應用)。

Price elasticity of demand (需求價格彈性)係指消費者對price(價格)改變而令到佢嘅quantity demanded(需求量)改變嘅反應。譬如lunch嘅時候可以去學校附近果兩間餐廳食飯, 如果佢哋加價, 會少咗d同學去幫襯 (law of demand需求定律), 但只會少咗一dd人去食 (demand is less elastic彈性較低) , 因為得果兩間餐廳, 冇乜其他選擇 (留响canteen捱 “鼻涕紙皮粒飯"或"肉醬橡根")。但如果學校附近開多10間餐廳 (多咗close substitutes 代替品),
由於多咗選擇, 果兩間餐廳一加價就自然會流失更多同學幫襯佢哋, 而移情別戀試新果d (demand is more elastic彈性較高)。

經濟友

6 comments:

pppp said...

唉......今次數學考得個69分,有乜可能呀.......我考之前仲以為好似form 3 咁發下夢就95 分,點知出份卷超長同超難,econ如是也,其實份卷真係好長,有乜method可以做得曬同有time check 卷

vikki said...

"if the government taxes apartment buildings, weahlthy landowners will pass the tac on to their poorer renters" do you agree? why or why not?explain with diagram.

Unknown said...

我對於呢條目 ge 第三項點解係岩,唔明白,可唔可以幫我解答一下。

Compared with barter, the use of money can ____________.
(1) reduce transaction costs
(2) increase wealth
(3) reduce the number of transactions
A. (1) only
B. (2) only
C. (1) and (2) only
D. (1) and (3) only

ANS: D

fung said...

我唔好明幾時要將demand curve畫到再觸到x同y axis , 麻煩指點一下

WAI3/7 said...

想問下..如果做pastpaper..
應該做幾多年至幾多年..
聽人講91-07..但係我有埋84-90..
應唔應該做埋佢?有冇係out左syb?
如果有既話..有冇邊課係未out..
[例如:需求/供給果課]
如果我目標係想A..
應該做多d..[84-07]
定係做多幾次..[91-07]

Unknown said...

我想問點分 elastic demand elastic supply?