Friday, August 3, 2007

高考經濟(02/08/2007) becky22becky問

becky22becky問: 中六選科問題~工商管理 - 我是一個等放榜的中五生,有d條升學問題希望大家能給我一些意見~

1)我升上大學想唸有關工商管理課程,是不是一定要在中六修acc?可以只修econ嗎?

2)有d人同我講要讀 數統 & 企業概論,可以解釋那兩個科目是什麼嗎? 想唸有關工商管理課程是否一定要讀 & 難唸嗎? (p.s.我的數學向來比較差, econ不錯 & 我的學校無得讀所以要自修)plx help~

Becky,

1) 入U想讀BBA (工商管理), 任何 (文理商科嘅)學生都揀得, 唔一定要考過AL Econ, PA, Business Studies, 以往入到大U讀BBA嘅學生裡面, 有一大堆勁人係來自理科 (靠Phy, Chem, Pure Maths/Bio揸A考入), 佢哋由F4到F7都冇讀過Econ, PA, Commerce, Business Studies, 但可以砌低好多「有底」(讀咗4年Econ, PA)嘅文商學生。大U呢幾年BBA收得好高分, 最睇重會考中英數3科成續, 而高考最重要當然係睇UE, CUHK 嘅BBA收得最高, 經濟友有個學生今年响JUPAS度首選CUHK BBA, 次選CUHK Econ, 雖然佢高考成績幾好 (中化同UE拎C, 其他3科AL拎A,B,C), 但入唔到BBA, 結果入咗Econ, 可能輸响會考果度 (會考只得22分, 中英數拎BBD)。一句講晒, 唔睇咩科, 最緊要揸靚grade (尤其係英文)!

2) Maths & Stat (數統) & Business Studies (企業概論), 同學可click入以下website睇吓呢2科嘅syllabus


http://eant01.hkeaa.edu.hk/hkea/switch.asp?p_left=hkale_left.asp&p_clickurl=hkale_syllabuses.asp

想唸有關工商管理課程是否一定要讀? 不是 (Question 1答咗!)

經濟友

No comments: